you never had any fun,

idag har jag jobbat för första gången på *räknar* 4 månader. fast på ett annat jobb än sist då. mitt förra var bättre och roligare. men nu har jag alltså återvänt till det som jag hade innan mitt förra jobb.. ja. iaf, har jobbat idag då. det var inte så jobbigt.
och idag har jag ej orkat lägga energi på folk som ej är värda det. och har alltså ännu en person i mitt vänskapsregister som ej förtjänar mitt engagemang. ba ok borde jag egentligen fattat för längesen, men ba, jag gillar ju folk typ. det är så jävla gött å kunna tänka så. men liksom tråkigt när man träffar sånna. ba. trist du är, fast jag egentligen tycker om dig, du är ju egentligen reko, ba jävligt klantig, kompis. jaja.
idag har jag vunnit 75 kr på triss.
imorgon ska jag jobba, sen svana. gött.
jag har så himla bra vänner, i övrigt. 
ja. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0