WATCH THE MURDER OF THE WILDS,


ibland ba...känner jag såhär..... aha..? ba hatar känslan. state of mind liksom. SLÄPP MIG.
ajajaja. har jobbat idag MÄ. fick typ panik imorse och ville gråta av en speciell anledning. jag kan ge er en ledtråd.. chef....... men det gick bra ändå. tog mig smärtfritt igenom 8 timmar.. dog ej. gick typ bra. fick tillochmed beröm. men man är på helspänn. och under jobbe så ringde mitt andra jobb. eller tredje eller  vare blir. mitt favvo.... fast jag kunde ju ej svara. bergis att dom ville jag skulle jobba i veckan. men neee det går ju inte för är uppbokad på mitt icke-favorit jobb nu då.. ba vill ringa å säga att jag vill jobba där jämt. nej det går ju inte för nu flyttar ja snart. hejdå.
förstår ej varför jag inte kan få ha mellanrum i mina inlägg längre.. skitjobbigt att läsa ju.
SKA SLUTA SKRIVA HÄR DU. tills jag får tillbaks mina mellanrum. loco bananas.
tuttirutti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0