MY DEAD MEAT YEARNS,



OKEJ!!!! alltså way out west är ju bäst på bandbokning. 
07 var ju helt sjukt devendra banhart (alltså hade feta devendra-crushen då jag och vickan vi stod längst fram och vi ba fick krama och en puss av honom efter konserten lyckan i totalform liksom lipen) sen var det cocorosie på det, regina spektor, new young pony club helt grymt. cocorosie och devendra var ju enough för mig för dte är ju två av mina biggest the big liksom. och så va rju fleet foxes där då men jag hade inte hört dom då så dom såg jag ju inte. men albert hammond jr varj u där också med hans soloprojekt då hade  vart fett mycket bättre med hela strokes men ja..en femtedel är la grymt. 

och liksom 08 sigur rós typ hej JAG DÖR. det räckte ju för att jag skulle betala 800 spänn liksom. såg bara dom men var typ världens lyckligaste ändå och jag  var så jävla nöjd bara jag fick sett sigur rós liksom som också är liksom ahh..... bäst.



OCH NU!!! vad händer!! alltså 2009 bästa musikåret EVER eller. alltså way out west tack för att jag kommer kunna dö lycklig typ. band of horses (som jag dock redan sett men så himla väärt finaste man får inte känna på sångarens skägg dock lite blyg typ)  och så  liksom 
1. ANTONY & THE JOHNSONS ok dör. 
2, bon iver kommer, s himla fint. 
3. beirut (som skulle komma 07 men gjorde det inte) så nu ba yes!

och för nån vecka sen eller två fick jag reda på att ECHO & THE BUNNYMEN ska komma (är dock inte officiellt än) och JAG BA SÅ HIMLA GLAD. SÅ HIMLA FINT°!

MEN MEN MEN MEN. bästa grejen hände för en typ tjugo minuter sedan... paajanen ba visste du att ***** kommer till way out west jag ba dog och återuppstod gick in på way out west hemsida stod inget (alltså inte heller officiellt än) och så gick jag in på ************ myspace och DÄR STÅR DET.     PATRICK WOLF TILL WAY OUT WEST LIKSOM. fetdör. okej jag ballar typ ur lite nu... men jag är så himla glad. såg honom på arvika 07 och det var så jääävla bra typ bästa konserten ever och nu ba ska han ju släppa nytt och det verkar vara så jäla grymt! så shit shit shit.

och så ska jag ju se yeah yeah yeahs om SEX JÄVLA DAGAR så sepesjukt. typ. kommer dö. och sen är det cocorosie igen för min del på nef den 8e juni! hejhejhejehej!

ok.. nu ska jag spola av mig lite började typ svettas av att skriva det här inlägget. helt störd i huvudet typ.
nu är jag görutgångs-sugen. och det ska det bli ikväll också. även om jag är helt megahostig och ninjaförkyld. 

hejdå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0