my dead meat yearns,


okej. har nu sett yeah yeah yeahs och ett steg närmare till att jag kan dö lycklig heuheu. nejmen alltså der var really really fett. vi hamnade nästan allra längst fram i mitten och det var helt hysteriskt. har aldrgi varit så indränkt i svett i hela mitt liv. alla var helt genomblöta och mina fötter var så sjukt mörbultade efteråt. man har axlar i ansiktet  eftersom man är 160 cm och ibland kändes det som om hela min hästsvans slets av pga den fastnade mellan folks axlar. MEN DET VAR GÖTT ÄNDÅ. sjukt grym spelning. 
sen snackade jag med nick (gitarristen i yeah yeah yeahs) efteråt då han kikade ut och kollade läget på dansgolvet. jag råkar veta att han är vegan så vi snackade en del om det. vi stod och pratade i typ fem min det var fett.


om exakt en vecka åker jag till london. WWEEEOOO. peppen. det ska bli en fest. men det känns ändå skönt att ha en hel helg att spendera i göteborg innan jag åker. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0