i've been screwing on the tracks of abandoned train stations


först har jag en fråga: kan man bryta handleden i sömnen? alltså om man typ sover konstigt eller så


imorgon åker jag och emma till sthlm. med buss. i SJU timmar. get a room liksom. jag tackar gudarna för att jag har ett trepack med sojamjölkschokladfestisar att ha med mig.  och sen har jag en ipod med en massa bra musik, och så emma förstås. men after all, så är ju hela sjutimmars-resan värd vad som väntas på fredag!. YEAH YEAH YEAHS liksom. jag peppar som fasen. har lyssnat hela dagen och kollar grymma videos på youtube som jag redan sett typ femmiljarder gånger.
mmm im gonna dieee. alltså mest är det ju karen liksom. tänk att typ se sin hjälte PÅRIKTIGT. ofta det händer typ. hejhej hallå stålmannen liksom det händer ju inte. jag och sofia har bestämt att vi ska liksom ha the time of our lives typ. apgött-

det är lite jobbigt det där med att packa tycker jag.. eller. mest kläder. det är ju bra att tänka ut innan vad man ska ha på sig. så slipper man ju ta med sig en massa onödigt tjafs. men jag är inte så  bra på det. PLUS en jävla massa krydd på det eftersom jag inte hittar det viktigaste plagget of them all. varför liksom? just när man behöver det. jag har verkligen letat överallt.  skitjobbigt verkligen. well well. såhär ser min att-ta-med-lista ut:

-  yyys-biljett
-  mobil+laddare
-  kamera
-  ipod
-  plånbok
-  resten


fan också vad jag har ont i handleden då. 

kött och fisk mycke disk hare gött harry har dött tack och bock getflock. hoppsan studsan hejsan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0