eating noddemix,

SÅ HIMLA RASTLÖS så jag dör.
oooookej jag har haft kanske den tråkigaste mest meningslösa dagen detta året.. baaabaaaaaa... så himla rastlös hela dagen. för hostig och snorig för att åka iväg och hitta på nånting, för frisk för att ligga ner. kan inte sy för symaskinen har blivit så jävla trött.. för tråkigt att sitta här... tråkigt tråkigt tråkigt.. tv är så himla tråkigt att titta på så det är ju inget alternativ heller... hatar fan tv. bara en massa skit ju. det enda som är bra är typ project runaway och du är vad du äter.  och americas funniest homevideos, för då får man skratta. det är roligt.
ahewifjw går typ bara och äter hela tiden. och dricker chokladmjölk.. mitt rum hade jag ju kunnat städa för det ser ut som fanken. men jag är för trött för att orka ta tag i det... imorgon  kanske.. kanske inte. på torsdag åker jag iallafall till sthlm. så imorgon blir det iallafall att packa.. 

jag har så himlans ont i min handled också. göront. man kanske skulle gå och lägga sig.. gm gmgmgro.

tre dagar till yeah yeah yeahs nu fyttifasen vad gott






Kommentarer
Postat av: bajs

jag brukar få extra ont i handleden när jag suttit mycket vid datorn.. så då brukar jag försöka att inte göra det så mycket

2009-05-05 @ 20:53:39
Postat av: linneajävel

ja men sen heter du bajs också

2009-05-05 @ 22:01:06
URL: http://watermelonjuice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0