choci loni,



i have this strannnggge feeling. nej ok inte så konstig men det är bara det att jag inte är riktigt van vid den. jag har fram tills nu aldrig känt att jag verkligen behöver komma bort härifrån. alltså nu menar jag inte åsa. för här har jag alltid velat komma bort ifrån. jävla ashål.  men då har det varit göteborg jag alltid velat komma till. göteborg är min stad och där trivs jag som fisken i havet liksom. det är fortfarande min stad, men allt tråkar ut mig som fan just nu. alla människor.  jag har aldrig kännt att jag behöver komma bort från sverige, den tanken har nästan tillochmed skrämt mig lite. men det enda jag vill just nu är att åka ner till vicaana i london. london calling. alltså reallt serious. jag är så jävla sugen. jag måste bara fixapengar på nåt sätt... and im off like mitten av maj. och om det nu blir så.. så fyfan i heövete vad skönt jag kommer tycka att det är.
bort från sketsverige. sverige är ju fint och sådär visst, men jag är så himla trött på att allt står still.
vill komma till london, umgås med världens bästa vicaana och vara med om en helvetes jäkla massa ball grejer. känn sinte som sånt händer här liksom.. sverige är för oballt för mig hahahahaa. heu.

jag är så trött på att det händer saker, men att det alltid stannar, emellan där det händer nåt, och där det händer nåt. alltså. det händer liksom inget. det händer, och så händer ingenting. det står still. 

jag är så jävla trött på att typ vara  i en djungel bland apor.. everyone har samma jävla behaviour. fast ändå olika.
trött på att jämt hamna i situationer där jag  hänger och dinglar i som en jävla lian mellan två träd men jag har inte tillräckligt med mod fart eller information om hur man tar sig till nåt utav träden som står där som en stabil livspelare typ. nånting att stödja sig mot. trött på att aldrig komma någonstans. 


jag har iallafall bakat en awesome morotskaka som jag precis tog u tur ugnen och det luktar fan fantastidilastic and its all VEGAN. kan man göra en vegansk morotskaka så borde fan folk fatta att man kan leva utan kött liksom HALLAA. så jävla gott äre. ska snart lägga på den där godiga krämen. fyfasen va gött det ska bli

hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0