up the spout,



bra dag. 
blev uppringd kl sju imose av min kamrat och numera kollega som blivit sjuk och frågade om jag kunde ta hennes pass på förskolan/fritids idag 9-16, gött tyckte jag, eftersom jag faktiskt var förberedd på det igår då hon sa att hon hade lite ont i halsen och sa att jag kanske kanske skulle få ta det, så jag hade gått och lagt mig i rätt bra tid. och sen är det ju gött med pengar. kom då till den här förskolan, första gången där för mig och där var både fröknarna och barnen så himla mysiga. jag och min lille granne som går i det här spåret, byggde emil i lönnebergas ladugård, till en modell av katthult som våran grupp ska göra. dom har astrid lindgren-temaprojekt nu. skitmysigt ju!
sen var det utedag, satt i vid stranden i vårsolen i typ tre timmar. på det drar jag in 345 spänn, haha. sjukt gött förfan. innan skatt då iochförsig då men ändå. hur bra som helst.

klockan fyra slutade jag och gick till busshållplatsen för att möta upp malin som kom med 16.15-bussen. vi gick hit hem till mig, åt mat, drack kaffe och pratade strunt. fint!

jag peppar på att det ska bli maj, jag ska se yeah yeah yeahs, det är vår, snart sommar, kommit närmare steget mot göteborg igen, och jag kommer ha pengar. 


imorgon börjar jag 12



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0