IT'S BLITZ,,



idag gick jag upp klockan halv sju. jag jobbar som vikarie på min gamla låg-mellan-högstadieskola nu och idag var min första dag. rätt bra iochmed att jag gick dit igår och sökte. haha. 
jag har haft två idrottslektioner (hurray hatar idrott). först en klass 4a, dom var söta typ. sen en sepig jävla 7a. efterblivna mongon är vad dom är. nej just det, coola är dom. jag ska alldeles strax bege mig ner igen och ha en 6a. hoppas det blir lite bättre. och sen efter det ska jag vara på fritids till klockan 16. det blir nog gött.
har ju flyttat mig ner till mama och papa i sepeåsa nu och sådär. här finns det mat.

alltså. den första frågan jag fick av en askool killei 7e-klassen var typ "är du emo?" MAN BA MEN HERREGUD VET DU ENS VAD EMO ÄR DIN ÄCKLIGA LILLA SNORUNGE. man vill fan  sparka dom på smalbenen. och åååh va jobbiga dom var. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0