heads will roll on the floor,


ååååhhh jag lär mig aldrig. men det är ju så gooottt. jag äter alldeles för stora portioner och för sällan. istället för att äta mindre portioner lite oftare. alltså nu förespråkar jag inte småätning om det är det ni tror. men jag menar typ fem fyra-fem mindre portioner än två stora liksom. gettt itttt? jag har ätit två jättebitar av min sjukt goda pizza som jag gjorde förut, och magen sväller ju som ett as när man äter för mycket. jag hade liksom kunnat ta en till bit nu. bara för att det är så GOTTTT! snälla gode gud stoppa mig!!!!!! nä.. det är för gott och gud finns inte.


jag tror att den här vikariegrejen passar mig ganska bra. man går inte och lägger sig alltför sent på kvällen för man får vara lite förberedd  på att man kan bli inringd jättetidigt på morgonen liksom. typ mellan 7-7.15. aoao.  och imorse ställde jag klockan på sju för att förbereda mig lite, eller vakna till liksom, OM dom skulle ringa. men ingen ringde. och det är så jävla gött att veta att man kan få somna om. svårslaget liksom. och att jobba med dom mindre barnen passar mig bra också. ååhhh sötungar typ puss. fast jag hatar högstadiesnorungarna. hoppas det inte blir så ofta. 
det är så himla chill att vikariera på fritids. typ går runt och gullar och pratar med  barnen, dricker lite kaffe. mm! gött är det.

ååh det är så himla tråkigt när folk skriver om sina jobb ju. skittråkigt att läsa ba JAG BRYR MIG INTE. vad håller jag på med. fan va tråkig jag är

ååååååhhhHHH 8 MAJ!!!!!!!!!! ahh. peppar som ett as ju!



Kommentarer
Postat av: ule

wiii alltså så sjukt grymt att du fick jobb så fort?! hoppas jag också kan få det..



det är så kul att ni kommer upp i maj! men du om du har tid någon helg eller så så får du så himla gärna komma någon gång kanske i april med!

jag tänkte ta en tur hem typ den 25 mars eller nåt..så du vet..



saknar dig puss puss puss puss puss puss

2009-03-04 @ 22:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0