the killing jar,



skojsigt skojs ska man ha. det ska jag ha den här veckan har jag bestämt.
jag har haft en liten paus här. HAHA. som om jag och bloggen är ihop typ. neee.
just homecoming from london da city of the cities. ehhehehe. stort. men bra. ja. där har jag varit i tre veckor.
orkar inte skriva vad jag gjort. men typ. sökt jobb, inte sökt jobb, öl, parkhäng, sett london (turist), öl, sovit. typ.


jag ska:
1. sova snart.
2. se cocorosie imorgon WAAAAAA.
3. söka jobb
4. hoppas på att jag får jobb så jag kan flytta in på chapmans torg i höst
5. bli lesbisk



 nr 5 var en lögn.

jag tänker så dåligt. det är så himla sant. tänker dåligt för att jag har dåliga tankar. tänker dåligt för jag inte alltid fattar.


hejdå

Kommentarer
Postat av: emma

jag trodde du hade skaffat ny blogg eller nått?

2009-06-09 @ 09:41:56
URL: http://trohoppochenflaskakir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0