MILKMAN,


senaste boken du läste: hehe. har inte läst en bok på typ två år så jag MINNS EJ
senaste meddelandet du fick: "okej, puss love. vi ses snart :)" från amandahbaby
senaste meddelandet du skrev: till amandah. typ att jag inte orkade åka in igen baba. så.
senaste gången du fick sms: en å en halv timme sen eller nåt
senaste låt du laddade ner: wordy rappinghood med tom tom club
senaste film du ladde ner: har inte laddar ner en enda film i hela mitt liv
senaste grej du laddade ner som inte var en låt eller film: eeehhh
senaste saken du googlade: native korean rock
senaste idrottsaktivitet du utförde: HAHA. shit. typ sjuttiofem år sedan när jag stod still mitt på plan i skolan när vi spelade fotboll eller nåt 
senaste räkning du betalade: mobilräkning tror jag
senaste brev du skickade: minns la inte jag
senaste skiva du köpte: ujuj. ehm. tror det var heima med sigur rós när den släpptes
senaste skiva du lyssnade på: the bachelor, patrick wolf
senaste konsert du var på: cocorosie på nefertiti igår 
senaste pryl du köpte: en jävla påse nötter för 20 spänn på pressbyrån
senaste flygresa: london-gbg i söndags
senaste bussresa: idag kungsbacka-åsa
senaste tågresa:  idag göteborg-kungsbacka
senaste tunnelbaneresa: typ två veckor sen i london någonstans
senaste taxiresa: i london till nån efterfeste
senaste båtresa: det var nog till danmark med skolan för mer än ett år sedan
senaste cykeltur: det var nog någon månad sedan. hem från bussen eller så
senaste parkhäng: victoria park i london
senaste maträtt du lagade: couscous och broccoli. jag levde på det sista veckan i london
senaste bröd du bakade: haha. ne.
senaste frukt du åt: en banan hos bernice igår
senaste grej som batterierna tog slut i: kameran
senaste grej som batterierna inte tog slut i men som du tog ut dem ur ändå: alltså va ne. 





Kommentarer
Postat av: den mystiske e

haha dom sista två frågorna? hahahaha vem bryr sig liksom! ahah

2009-06-10 @ 12:25:56
URL: http://keepyoureartotheground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0