include me out,



just det. är så sjukt opepp och trött på alla hypade jävla göteborgs-klubbar som ba TOTALRUINERAR en bara för att man vill ut träffa folk å ha lite skoj typ. å ändå så gör jag det själv liksom snacka om dubbemoral men jag är rätt bra på det. för jag tycker det är kul. men tycker inte det är kul att bli ruinerad. ba hundra spänn inträde och typ 50 spänn öle ba eehhhh..ok.  finns ju bra undantag å så men det värsta är ju nu  för tiden ba svartklubbar är så jävla indiebajswoowooohypade å tar lika mycket inträde som en vanlig laglig klubb liksom ba varför så jävla dyrt!?!?!?? för att folk pröjsar för det!!!!!  ba å¨åååhh sluta med det då.. eller det är väl kul när det ä kul för andra men a... ni fattar.
och jag har liksom kommit på en asbra grej, jag ska festa i skogen från och med nu. festa med älgar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0