im your fan,


jag hatar fotboll. jag hatar sport. det är okej  att det finns och så. gött att människor rör på sig och tycker att nåt är skoj typ (jag kan inte fatta hur man kan tycka det är skoj dock) men när det kommer till att det måste visas på tv och hela sveriges fotbolls-ointresserade befolkning blir fotbollsintresserade och hela sveriges fotbollsintresserade befolkning blir HELT JÄVLA GALNA I HUVUDET så blir jag helt trött. VARFÖR VARFÖR VARFÖR. nu ska jag skriva ner anledningarna till varför jag hatar det här:

1. det är ju så jääääääävla boring och så jävla ospännande att jag vill spy i min hand

2. alltså, vem är idioten som kom på liksom att folk ska bli fotbollshuliganer och typ slå ner varandra, hata varandra, förstöra grejer, förstöra för andra (som inte ens bryr sig om det typ inte vill veta av det men som ba råkar behöva vara tvungen att gå ner på stan OJ SORRY JAG BOR HÄR för att köpa typ nåt asviktigt på apoteket så man inte dör typ, men som ba inte kan göra det för det är en jävla hypad grej med fotboll och alla ba skriker i ens öra när man går på stan liksom INTE OK. typ "heja mitt land liksom" ja ok kunde inte bry mig mindre om vad du hejar på idiot.

3. man ba puh thank god att jag inte umgås med folk som gillar fotboll typ kompisarna och så gött liksom nån som man kan vara med under den här tiden dom ba turns into hej jag gillar fotboll helt plötsligt och ba ska kolla på matcher och ba vill ha en kväll då vi sitter och "umgås" och kollar på fotboll. ba NEJ. NEJNEJNEJ snälla i beg liksom. (ja emma och emma ni kan känna er lite träffade)  jag tänker inte delta i någon fotbollskväll. jag gör det inte.

4. när det är fotbollstider, som det tydligen ju är nu, jag har ingen aning om vad det handlar om kunde , ja så blir det liksom som om det är världens viktigaste grej. alla glömmer all misär, krig och svältande barn. det viktigaste är att ens fotbollsland springer åt rätt hål och skjuter bollen på rätt kant av foten eller nåt. 

5. hej kan jag få kolla på ett tv program jag vill kolla på liksom

6. fotboll luktar svett



en göttig grej är att jag får min lön imorgon ätnligen haleluja liksom men det dåliga med det är att jag inte kommer ha nånting kvar på onsdag för jag har typ sjutusen skulder och ett frittekort jag hoppas jag kan köpa så jag slipper hänga i åsa hela sommaren ba yes..

en till bra sak är att jag kommer leva i typ paradiset i två veckor framöver



Å JAG VILL VARA ÅTTA OCH GÅ PÅ DISCON IGEN. 
nej jag vill ha en fredag, massa öl, massa bra dansmusik typ dansa sönder och massa glitter och så






Kommentarer
Postat av: den mystiske e

hahahah fast linnea nu överdriver du. inte ens när det är VM är det sådär farligt.

& att jag gillar fotboll & tycker det är kul att se matcher är verkligen inget nytt, haru glömt att jag spelade i 7 år och följde EM slaviskt förra sommaren? haha.

du kan ba byta kanal ju! & stäng örona om dom nu skriker så mycket när du går till apokteket. haha skrutten

2009-06-16 @ 19:02:52
URL: http://keepyoureartotheground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0