colossal youth,


har en konversation med emma  på msn, nu ska jag kopiera till er, mig själv, vad jag precis skrev till henne, 

linnea jävel säger: 
det är så jävla fint att sätta sig och lyssna på bara håkan ett tag ibland....



a för det är det jag gör nu.,läste nyss recensionen från peace & love-spelningen å fick feeling. å ba. gud vad jag har rätt. en sommar/göteborgs/gammel håkan-själ behöver ju det. ja. som lite,, medicin.


en annan grej jag gjort idag är att ha vart på kalas. fast det är inte poängen. utan poängen är att jag nästan typ eldat upp vårat hus medans vi vart på kalas. jag ba oops glömde stänga av kaffekokaren innan vi åkte.. hoppsan hej liksom fan inte bra. vi  den stod på från typ två till åtta.. fett cred till kaffekokaren ändå att den inte började brinna. men kaffet som va i va ju typ asskummat så typ en timme till så hade det säkerligen börjat brinna... fett ocred till mig om det så skulle vara så.
men en gång så var det jag som upptäckte att det luktar sjukt bränt en gång här hemma för ett tag sen, då mamma hade glömt kaffekokaren. så jag ba, shit happens liksom.. men förfan glöm inte kaffekokaren,.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0