coconuts, plenty of junkfood

alltså jordgubbar är verkligen så himla gott typ.

jag är så hiimmmmmmllllaa varm och svettig för jag har precis plockat upp en varm diskmaskin. alltså innehållet i diskmaskinen, fett cred om jag hade plockat upp en diskmaskin liksom. aja. har gjort en massa grejer som min mamma bett mig göra och så. duktig jag är. man får ju ställa upp, som jag brukar säga. vi är ju en familj! hehehehehe.


hihihhehehehe hoohoh huhuhu. alltså. hihi. ne.
alltså jag mår faktiskt fett illa.... vill spy i min mun.. tanken på att det faktiskt finns en möjlighet till att jag åt kött igår typ gör så att jag vill spy min mun. spy i min mun.. jag åt en falafel i pitabröd från järngrillen. jag och amandah köpte en varsinn som vi åt hemma hos henne sen. ok 1. det smakade liksom kött, kom jag på när jag ätit upp typ hela. 2 det såg ut som typ små halvfärdiga köttbflarn i falaflarna (men det var mörkt ute så såg inte så bra) 3. mår inte så bra i magen idag..och kan inte sluta må illa typ. såå.... vill dö nu liksom. ne. men fett obekvämt. dricker chokladhavremjülk för att väga upp det hela. 


alltså mitt liv har sett ut lite såhär de senaste åren. när en idiot försvinner ur det, så hoppar en annan in. alltså, som om jag är nåt som är schemalagt för idioter typ. kul. 
men......... JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER VISSTE NI DET VA. 

nu ska jag duscha. det behöver jag. har svettats, för det är varmt ute. japp. 
imorgon kommer bli en sån himla bra dag också tror jag. hihi. hejdå


FÖRESTEN. så har jag amandah och anna-lotta startat en klubb! det är väl inte riktigt färdiglagt vad den heter men det är en klubb för sånna som tänker såhär "klubben för oss som hälsar och skiter i om du inte hälsar tillbaka för det är ditt problem om du är dryg och inte mitt" eller som jag hellre uttrycker det "klubben för oss som hälsar och skiter i om du inte hälsar tillbaka för det är ditt problem om du är så jävla svensk och inte mitt". japp. asbra eller hur. så nu kan man liksom hälsa på alla, även folk som har nåt uppstoppat nånstans, för jag är ju trevlig liksom. och ba. det är ju inte mitt problem om inte alla är det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0