tire swing,


THREE NAMES YOU GO BY:
1. linnea
2. lillan
3. myran

THREE SCREEN NAMES YOU HAVE HAD:
1. charkdisco
2. villimey
3. jukeboxbaby

THREE THINGS YOU ARE WEARING RIGHT NOW:
1. kalasbyxor
2. världens mysigaste linne som jag sover i. vitt stort med ränder och en ficka fram.
3. trosor

THREE OF YOUR FAVORITE BANDS OR MUSICAL ARTISTS:
(alltså detta är ju omöjligt. kan typ inte välja. första är given. men det finns ju så många. men ok. det är väl såhär)
1. björk
2. sigur rós
3. cocorosie

THREE CAREERS YOU’RE CONSIDERING: 
1. florist
2. fotograf
3. nånting med barn. kanske

THREE PLACES YOU WANT TO GO ON VACATION: 
1. berlin
2. new york
3. nåt varmt gött kanske.

THREE WAYS I AM STEREOTYPICALLY A BOY: 
1. svär en del
2. eeh.. rapar.ljudligt. ofta.
3. är inte sådär gulligull med bebisar....typ..

THREE WAYS I AM STEREOTYPICALLY A CHICK: 
1. är sådär gulligull med djur. speciellt djurbebisar.
2. gråter ibland till fina grejer
3. äter väl inte som en gris.typ.

THREE CELEB CRUSHES: 
1. devendra banhart
2. patrick wolf
3. johnny depp

THREE THINGS THAT SCARE YOU: 
1. mänskligheten
2. att nån/några som står mig nära blir sjuk/dör
3. spindlar

THREE THINGS YOU WANT IN A RELATIONSHIP (love is a given): 
1. glädje
2. trygghet
3. spontanitet

THREE PHYSICAL THINGS ABOUT THE OPPOSITE SEX THAT APPEAL TO YOU: 
1. ögon. bruna.
2. mysiggt/fint skratt
3. skorna

THREE OF YOUR FAVORITE HOBBIES: 
1. vara ute med mina vänner. dricka öl och ha skoj.
2. sy
3. fotografera



alltså fett svårt men stereotypiska tjej/kill-grejen. tog mig typ tio minuter att komma på.
jag är lite sjuk. buhu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0