, , , ,




HAHAHAHAHAahahah. dör på att jag fått nio (minus två då som är från emma brun och mig själv så alltså sju) kommentarer av helt random strangers på mitt senaste inlägg, bara för att jag har lagt upp bilder på NAGELLACK eller vadfan händer? 
kändes sjukt jävla brudigt och töntbloggigt att lägga upp bilder på nagellack ja, men alltså get it det är inte vilka negellack som helst. det är KAREN O-nagellack.  å nån ba   hihih ohohhooh "haha hemska färger tycka jag :( men ovanliga!"  
å mer än hälften ba "heeiiii vad ska du göra idagg?? ska vi följa varandra på bloglovin (eller vad det nu heter) å baaaaa hoppas du får en fin dag fin blogg tycker jag, titta gärna in på min. hihiih."
*tar bort*

jag hatar er ok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0