this battle will be won,


haha alltså pallroz töntiga och pino människor. åååååhhhhh pallroz astöntiga bloggar. tycker själv att min är fet.



jag vet inte.
okej grejer som gör mig typ trött i humöret  just nu:

-  västtrafik. jag hatar dom. jag hatar 732an. hatar den som bestämt vad hur när 732an ska gå.
-  att alla höjer priset på öl
-  folk som blir fan av gifflar på facebook. 
-  folk som tar bilder på sig själv när dom ligger och solar och lägger upp på bilddagboken. så man ser liksom uppifrån och ner, mage ben typ. alla gör ju det. vadfan är grejen. 
- att jag snart har kontantkort och inte abonnemang där jag har gratis sms.... jag och min mobil är so over. kommer inte kunna skicka sms.. jag älskar sms.  buhu.
- att jag bor i åsa. inte ens gött på sommaren tycker jag..
- att mina föräldrar är värsta teamet.

är sugen på en old corner vegan kebabpizza





Kommentarer
Postat av: surkålspoeten

hahahaha jag vet en pinoblogg

hahaha ariel

2009-07-13 @ 19:23:38
Postat av: linneajävel

haha syftade lite på den

2009-07-13 @ 23:03:08
Postat av: e

förstod det!!!!!!!

så bra, jag vet liksom vad du tänker

heheheh

2009-07-14 @ 15:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0