oh no,



alltså vill spy i min hand på tomas ledin. jag hatar honom. nej nej jag vet man kan inte hata nån så men alltså buhu vill lipa ju.
1. han är svindålig. alltså säg en enda bra låt. nej det existerar inte. liksok alla ba men jooo sommaren är kort är ju braaaa, eh.  ba vill spy i hans mun. 
2.  det var ok att han gjorde musik typ 1876 men vadfan du är gammal och kass lägg ner. 
3. som hänger ihop med 2an, han är ju typ ute och gör spelningar för att han kan tjäna pengar på att alla singelkvinnor runt 40 tycker han är ba sååå snygg å ba har en crush typ. euh.
4. jag hatar att det går reklam på tvn för hans sommarkonsert.  ååhhh blir typ arg.

så jävla pino snubbe.



Kommentarer
Postat av: emma

hahahaha

2009-07-18 @ 12:23:23
URL: http://trohoppochenflaskakir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0