native korean rock,


alltså buhu orkar ej att min hjärna ba mess me up hela tiden. jag ska på möte på af kl 13.45. alltså behöver jag ta bussen hemifrån kl 12.47. men vem går upp tjugo i elva och typ stressar bara för att jag är helt inställd på att ta 11.47 bussen. alltså jag tänker helt fel! och det är typ tredje gången på kort tid som det här händer nu. alltså att jag inte får ihop vilken tid jag ska gå om jag ska vara framme på ett ställe en viss tid. bara tar fel. jag var helt inställd på att ringa och ställa in mötet nu för det regnar ute som röv och jag ba vill ej komma in till stan helt dränkt. obs jag har bara tygskor också. men så ba, alltså......... klockan är bara halv tolv... jag ska vara inne till kvart i två. HUR TÄNKER JAG DÅ. så nu sittr jag här. SKITTRÖTT för jag sov sämst inatt. sämst verkligen. fattar ej det heller för jag var världens tröttaste igår efter att ha gått och lagt mig vid 6-7 på morgonen både lördag och söndag.. 
alltså jag lovar att jag tänkt fel nu ändå bara för att jag tror att jag tänkt rätt.. åååååhh. pallar ej. 
orkar ej gå på möte idag. 


men iallafall. jag och hundän har huset för oss själva nu tills jag åker till emmaboda på onsdag förmiddag.
jag och hundän is having a blast!  å emmaboda pepp. pepp. pepp.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0