lay it down,



det här har jag gjort de senaste 24 timmarna.

- suttit på masthuggsberget å ätit bröd och kex och kollat på åskblixtar
- besökt två andralång-hak UTAN att köpa en enda öl. dessa två besök var över på tio minuter och det finns förklarliga skäl till varför jag inte köpte nån öl.
- hamnat i en situation som innehöll en viss person som made me  lack, depp, besviken,  skrattig, det är inte jag som har problem-feeling inom loppet av cirkus en kvart. inte ens värt att nämnas egentligen. men alltså, ja haft typ tusen olika humör på en kvart. det var det jag ville komma fram till.
- sett en film fån 40-talet. Double Indemnity
- sovit skönt i en soffa
- varit på möte på af
- ätit all thaimat som finns i hela världen. typ. asmätt.

nu ska jag ta en dusch och sen in till stada igen. NATTABIO!!1!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0