helter skelter,



ååh. fina kvällen natten igår idag.
de senaste 24 timmarna har jag:

- varit på andralång och druckit lite öl, den här gången.
- sett en kärlekshistoria med fina människor på hemlig nattabio på hagabion.
- suttit på masthuggsberget mitt  i natten och väntat in soluppgången, med vin. (jag drack då inget vin, jag hatar vin)
- gått genom solluppgången i vasastan.
- käkat en skål popcorn till frulle kl 6 på morgonen

det började med en sofia, fler brudar. lite andralång-öl. sen hemlig nattabio på hagabion. i smyg. hihi. vi såg en kärlekshistoria, jag blev så himla glad! det var fint. vi drack lite vin till. men jag tycker inte om vin. men det var ok ändå.
vid ett var vi färdiga, och efter ett tag bestämde vi oss för att ta oss upp till masthugget och vänta in soluppgången. först blev det ganska mycket promenad. för vi letade efter nån affär som vi ville skulle ha öppet. gick inte så bra,
sen satt vi på masthuggsberget från jag vet  inte när till jag vet inte när. vi säger cirkus 2.30-4.30. mm. fint. orkade inte vänta in soluppgången dock så den njöt vi av när vi gick genom vasastan påväg till nattöppet cafe där dom andra åt frukost, jag amandah och sofia åkte hem till amandah, där jag åt en skål popcorn. sen åkte jag och sofia hem till våra egna hem,
jag gick och la mig typ 9 imorse. vaknade vid fem. så jävla fint.


nu nu tror jag att jag håller på att dra på mig en förkylning. så ikväll stannar jag nog hemma och dricker chokladhavremjölk, för imorgon ska jag förhoppningsvis dansa!!!!! wiii.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0