dream a little dream of me,



vart ute och gick med hundän nu. jag är inte en sån där som tar på sig bra kläder när det gäller. sickad kofta och tygskor när det börjar spöregna. det var just sjysst. jag blev rätt blöt. OCH JAG BA BLIR HELT NERVIS AV ALLA SÅNNA DÄR PYTTEGRODOR JU!!!!! dom är skitsöta fan och är överallt. jag råkade säkert trampa på nån med. hade väl vart toppen...... buhu. vill gråta.  verkligen överallt. millionzbillionz är dom. everywhere. bju. så sjukt sugen på oatleys chokaldmjölk men ba buhu den är slut. skittråkigt tycker jag. hade vart gott på en söndag annars. 

jag hade en kanonkväll igår. så bra så bra. var på föreferre hos dä trä kusinerna på rullharvsgatan, jag håller till där en del  nu och så. iallfall, det var trevligt. goda människor. tyvärr bangade dom flesta utgången BA WHY men iallafall vi blev fyra, jag amandah emma brun och victor old classmate.  drog oss ner runt tolv och till den där båten som heter rio rio. det var folkfest. mycket roliga ansikten. random och icke random. mycket folk man kände igen iallfall. var la skoj. bra musik. jag dansade mycket. det tycker jag är skoj också.  vi stannade till stängning vilket var klockan fem på mörra.  jag var på topp liksom heeeela natten. drack fortfarande öl och ba va helt partyoch pigg  medans alla typ satt halvdäckade. men nix inte jag. körde la sista dansen med. sånt tycker jag är skoj.   sen skulle vi åka hem till amandah, fick med oss en schweizare. han var full och ba rätt borta. hans vänner hade försvunnit och han hade liksom ingen aning om vart han bodde. bra där liksom. men men, han åkte med på bussen, jag ba you have to jump of the bus here cause i think you live over here (vad jag hade försökt räkna ut på hans karta) han ba helt väck. så han fick la följa med till amandah då. fick sova på en madrass på golve. tur han hade då. fullt hus. 
sen imorse (ok halv två) mötte jag upp emma brun och vi skulle åka till old corner för hon skulle käka pizza. vi ba åker ända dit och DÅ upptäcker hon atth hon har glömt/tappat ut sin plånka i hennes kompis eller vad det är lägga. där hon hade sovit. men det värsta vart liksom att han inte är hemma, och hon kommer inte in igen, för hon kastat ner nycklarna i brevinkastet liksom när hon gick.. vi ba aha. what tod o now. åker la hem. så ba går inte tåget eller nåt vi  missat med en sekund typ fattar noll. vi ba aha. ja vi åker till c's lägga då och försöker fiska upp nycklarna  med en pinne (emma har försökt det här förut när hon vart jättefull men hon tappade pinnen och gick ut och satte sig och väntade på kompisen som äger läggan men hon däckade i rabatten) . vi ba försöker och försöker och VEM LYCKAS INTE LIKSOM OM INTE JAG!!! så jävvla grym.  så vi åkte tillbaks till gamlestan, ba andra gången för dagen, och så fick hon sin jävvla pizza. jag kollade på. men jag fick smaka.  hon är god, emma. pizzan mä.
bra helg alltså.


nu ba vill jag ha ett jobb. ok. hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0