you're yes then you're no,



haha JA??? vad är grejen med att jag fastnat för jävla kate perrys (?)  låt hot and cold (?). jag hatar henne. nej det gör jag inte men hon är ganska förfärlig. speciellt efter den där jäkla "i kissed a girl". DEN är hemsk. men den här andra, fan svänger ju. det är refrängen... jag fastnat lätt för svängiga refränger trorja. jag hat-älskar den.
det här är pinsamt.


sen känner jag också att jag kanske måste börja vårda mitt språk här. det har blivit för mycket jävlar jäklar fan och sånt där på sistone. jag låter ju arg...



Kommentarer
Postat av: Maliiiiin

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ! AV REN PRINCIP SÅ SKA ALLA HATA KATIE PERRY EFTER ATT SANDRA TERRORISERAT MIG MED HENNES JÄÄÄÄÄÄÄÄKLA I KISSED A GIRLBAJSLÅT I ETT HALVÅR!

2009-01-15 @ 15:11:49
Postat av: lillot

MEN JAG VILL JU HATA DEN HÄR OCKSÅ!!!!! det är fan inte med glädje jag meddelar detta förstår du väl malin!

2009-01-15 @ 18:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0