where is my mind,


idag blev jag väckt klockan typ nånstans efter tio av att det ringde på dörren jag blev typ skitskrajjjjjjsen.  jag visste att jag skulle få besök men det tänker man inte på när man vart vaken i en sekund. och sen skulle mitt besök faktiskt ringa innan..egentligen... så jag blev ju rädd liksom och visste inte om jag skulle öppna eller inte. jag sov ju.man kan inte öppna en dörr när man sover. kunde ju varit nån man inte vill öppna en dörr för. när man varit vaken i tio sekunder och står endast i trosor och linne och ett täcke runt sig. men jag gjorde det ändå. och såklart var det mitt besök som skulle spexa lite. helt sjuuuuukt trött var jag men besöks-malin satte på kaffe och sen tog jag en dusch så jag piggnade väl till så gott det gick ungefär. sen så bestämde vi oss för att  gå ner till hemköp och köpa julmust och trisslotter och sen gå hem igen och dricka julmusten, poppa popcornen, skrapa lotten och titta på this is england. 
hohohHOHOO malin vann tjugofem och det gjorde jag också fast gånger två, alltså femtio. gött ellerrr. gick alltså ingen förlust, och det kändes ju bra.

efter filmen  tog vi vagnen (jättelatigt) vi ner till andra lång och kellys och kekade mat och tog en öl. sen kom emma också och vi förflyttade oss ett hak åt höger till sejdeln där vi tog en till öl. vi löste in våra trisslotter också. jag tog en ny och tjugofem. vann inget på den nya men tjugofem. så jag fick väl liksom så gott som tillbaks dom dör tjugofem kronorna som jag la på sjärtlotten från början. rätt gött ju.

förresten ska jag nog lösenordskydda den här bloggen snart. så om någon av nån anledning vill ha lösen för att kunna fortsätta läsa så måste du bjuda mig på en öl. nä men säg till typ. hej.

varför ska man smaska så förbaskat när man äter? kan man liksom inte bara hålla munnen stängd när man äter..jätteläskigt och ganska äckligt ju. WHYYHYHYHYYY?
sugen på rostat bröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0