were not those kids sitting on the couch


rubriken stämmer inte riktigt in här nej jag vet ok. jag säger såhär. jag sitter på min säng, i det trygga ljuset från datorn, en folköl i ena handen och lyssnar på trevlig musik. JAG MÅR. och som grädden på moset (vemfan har grädde på moset) så ska jag dricka ale med en massa fina människor ikväll. sån om tjugo minuter ska jag möta emma på järntorget. jag kommer bli lite sen. för jag har det så bra här. haha. men iallafall. ikväll blir det födelsedagsfirande med mera. gött ska det bli.
han som jobbade i den lille affären förut där jag köpte folköl var jättenoga med att se leg och sen tittade han typ i sjuttio minuter. haha. jag ba ehe. FYLLER TJUGO I ÅR VAFAN ÄR GREJEN men okej jag ser ut som sexton.

haha jag är så jävla enformig också,
hej.



Kommentarer
Postat av: Anonym

pluttis

2009-01-25 @ 16:13:32
Postat av: lillan jävel

kan du va själv

2009-01-25 @ 20:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0