mozart's requiem will play on tiny speakers made of clay,


klockan är snart fem på natten eller morgonen eller vad det nu är. herregud vissa människor går typ upp nu för att jobba.och här jag ligger bajsbekvämt i min älskade älskade säng med datorn i knät och jag har det jävligt gött. dels för att jag sett en massa twin peaks idag (igår) och dels för att jag har ätit jättemånga mackor med senap. typ fem tror jag. jätteoekonomiskt men jag älskar mackor med senap. om man skulle sammanfatta jag lite nu så skulle det bli en oekonomisk nattuggla som älskar senap och twin peaks. typ.

jag behöver ett bättre nedladdningsprogram. limewire kan ju ta sig.

jag har blivit helt weird för övrigt. helt transformed.
1. egentligen dricker jag aldrig läsk, men ibland nu för tiden kan jag bli jättesugen på cola. då dricker jag cola.
2. egentligen jag är ingen såndär tv eller tv-seriemänniska. följer inte serier alltså. men nu ba kolla alla avsnitt av twin peaks, sen ska vi se flight of the conchords och så är jag sugen på en massa californication. sjukt. men gött också.


FAN VAD JAG ÄLSKAR COCOROSIE. blir helt sepe och nu börjar jag bli trött. ska nog sova.

Kommentarer
Postat av: amandah

mitt alarm är cocorosie! jättebra! och det bästa är att jag kan lyssna på den annars också och inte tänka på att det är mitt alarm! så kan det bara vara med riktigt bra musik.. KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRKLEK

2009-01-30 @ 13:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0