though I know it must be the killing time,



pizza och cola är vad jag förtärt idag. men jag äter nästan aldrig pizza så det är ok. plus att det är sådär dagen efter och då är det också ok. en trött jävel osv. kom väl hem runt strax efter sex imorse somnade runt halv sju. haha. sov till halv två. älskar dygnsrytmen. man får passa på att hålla sin naturliga dygnsrytmnu när man inte slavar för samhället på ett tag höhö.

igår var det svanen då, kom dit ganska sent för på andralång först. svanen var som vanligt. samma grej jämt. och jag har väl ungefär bestämt mig för att aldrig gå dit igen om det inte är för någon speciell anledning typ kompisar som spelar eller nåt. ah så trött på det stället. känns som om jag varit där lite för mycket haha. så vi chillar på svanen ett tag tror jag. det är oftast roligast efter svanen, när alla ska gå hem. speciellt när man är med min sambo för hon är bra på att hitta på spexiga grejer. det gillar jag.

nu; dusch! sen kommer emza och paajanen hit och det blir la gött med lite bryyyyyyydar!
echo &the bunnymen some luuuuuuv. fan.

lillan jävel,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0