they ordered me to make mistakes,



jag är fortfarande arg tjugosju minuter senare och AAHHHH. och det är typ kallt här nu och så bara för det.
orkar inte vara social och så heller. eller trevlig typ. man måste inte ens vara social. jag ska bara sitta här, i min egna lilla oas. soffan, i det trygga skenet från datorn och lyssna på strokes. allt annat struntar jag i ändå. VILL inte ens vara trevlig och social. hahahahah. ibland är jag en lillan jävel. men serri vad skulle jag vinna på det liksom. vill inte vinna på det.


och igår försvann alla mina pengar,HAHA, dom kommer komma tillbaks men är ju rätt pank just nu. fan. sjukt jobbigt..
hoppas att jag får tillbaks dom imorgon iallafall.
igår åkte jag och amandah till gamlestan och  underjorden där vi mötte upp eeennnn gooooo gäng det vankades stödfest för kvibergsockupanterna.
där drack vi ölen för tjugo och tittade på mamaskank sen dansade vi till håkan osv och mot natten åkte vi till le järntorg och köpte nattamaten eftersom jag var toottttally pank så bjöd emuz verzuz charkuz mig på en falafelrulle som var god. sen åkte vi hem hit till lägenheten, charkuz och sliffot och jag och spexade och väsnades. sen la vi oss. och sen kom ytterligare fyra spexare och skulle sova. det blev ju sjukt trångt i min säng men man får ta sånt.

VA I HELVETE? okej jag var typ arg förut men nu ba OOOK. jävligt arg.

har suspekta hål i kalasbyxorna och tänker aldrig aldrig aldrig bo med en köttis igen. nevahevah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg

2009-01-05 @ 11:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0