the youth,



DÖR AV TRISTESS. fan. men snart ja. om jag orkar. kan inte bestämma mig. jo. ja, jo. 
världens mest hittills meningslösa dag. fan. inte ett piss har jag gjort. det mest ambitiösa jag gjort är att duscha, laga mat och tömma hinken under vasken som fylls med vatten hela tiden. fan alltså att sitta och skriva om sin meningslösa dag såhär. folk tror ju att man inte har nåt liv. vilket jag tydligen inte har. jo. snart ska jag ner på stan och träffa jan. men fan alltså.
så jävla tråkig dag.

det är hemskt och jobbigt när man tror saker. anar saker. om ens vänner och sådär. inte för att jag tror att det är så, jag hoppas att det inte är så. men jag tror inte heller. men det är inte HELT omöjligt att det är så. ah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0