the calendar hung itself,


kan fortfarande inte släppa torsdagskvällen,haha. då var jag arg, ledsen och besviken. samtidigt som det var trevligt. och nu skrattar jag mest åt det och jag har världens bästa sofia som sambo. 

igårkvälle skulle vi vara här. öl-mys-kväll. jani kom tillslut. sent. segjan. finjan. sen var vi här i lägenheten. jag slets mellan att vara kvar, eller ta mig ner till andralång till sofia och hennes gäng. men vi fick dom att komma hit istället så det var en lite minifiesta här igår. även om jag mest bråkade med ipodsladden och pratade i gåtor med sofia. ha! det var trevligt.
snart kommer emmavesuschark, johan och charlie och sen blir det andralång idag istället. najs. 

och IDAG!! jag är så jäkla nöjd över mig själv. ända sedan vi flyttade hit har det vart nåt fel nere i duschavloppet så det har alltid blivit en pöl på golvet.. och de senaste nog tre veckorna har varit katastrofala. man kunde inte ha på vattnet i en minut innan hela golvet var täckt med vatten. så det har vart översvämning varje gång nån duschat. mina sambos har försökt fixa det men det har inte fungerat med någonting. idag blev jag trött på skiten, och jag säger då det att man måste ha skillzzzzen. jag duschade i en kvart idag och inte en droppe rann ut på golvet!  YES! score. fixar'n!


közz

Kommentarer
Postat av: emmm

värsta händiga kvinnan.

2009-01-18 @ 17:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0