suspended from class,




jag låter mig själv luras gång på gång av mig själv, andra. förhoppningar och förväntningar. jag trodde, och önskade att jag hade lärt mig, men jag kanske aldrig kommer att lära mig. det är helt enkelt sån jag är. så jag fungerar, men det suger ju, för det blir ju alltid samma grej. jag stannar liksom kvar, står still, för att jag hoppas. rädd för att bli besviken. kan inte släppa förens jag vet säkert. men sen blir jag ju besviken gånger tusen iallafall. jag måste ta mer ansvar för min hjärna. 
men igår, så var jag ganska nöjd över mig själv. det var liksom som nån slags ny refreshing sida av mig som visade sig som det känns som om jag gått och hållt inne men som alltid har funnits där, sen barnsben. som kommit fram lite då och då men som gömt sig lite.
jag har varit ganska trött på människan jag är. den som finns i mitt huvud. speciellt efter det som vart nu. men det känns som om jag har varit som en bok som legat uppslagen på samma sida för länge, jag stannade i allt. men den där boken har liksom bläddrats fram en sida. inte förändring helt och hållet. men ett litet steg åt rätt håll. kanske är det för att jag insett att vissa saker och ting inte är värda att hoppas på, hur mycket jag än inte vill släppa det. det är inte värt det. men jag vet att det kommer bli samma sak nästa gång också. för så är det alltid. men det kanske inte behöver ta lika lång tid nästa gång. allting är rätt tillfälligt ändå.


jag har så mycket att skriva av mig om att jag inte kan skriva någonting. jag kan inte sätta ord på allt. jag är skitdålig på det. allt är bara som ett virrvarr. som en dimma. därför blir alla inlägg ganska meningslösa och intetsägande.. en skål gröt.

igår hade vi iallafall tebjudning här hemma med te och scones sen bestämde jag och sofia och hennes vän oss för att det var nog en svanen-kväll ändå. ingenting jag ångrar för det var roligt. väldigt mycket roligt och trevligt folk. sen blev det pommes och stulna glassar och promenad hem i snön. ikväll blir det bara lugnt och skönt med fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0