mushaboom,


imorse när jag vaknade kände jag i hela kroppen att det skulle bli en dålig dag. en sån där ångestdag som kommer ikapp mig ibland. sov länge. sofia hann både komma hem, panta burkar och slänga sopor osv innan jag kommit upp ur sängen. men jag kom upp vid två, tog en dusch, gjorde mig iordning och helt plötsligt kände jag i hela kroppen att det skulle bli en bra dag. det är skönt att ha planer ibland.

jag har även funderat ut vad jag ska göra sen. lägenheten blir vi av med i slutet av februari och jag har inte direkt nåt jobb nu heller. haft lite panik. men jag har kommit fram till vad jag nog antagligen ska göra då. och det kommer nog bli bra. inte det alternativet jag helst vill, men som nog är det bästa just nu. ett tag bara. jättelitet tag. och sen tar vi nya tag.
detta alltså om det inte händer nåt slags mirakel osv. 

nu ska jag ner till stigbergs och möta emza, vi ska köpa lite mat.

Kommentarer
Postat av: emza!

puzzzzzzz det var kul att ses idag snuttis!

2009-01-20 @ 21:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0