maybe not from the direction you are staring at,


nu mår jag allt! 

även idag en sån där meningslös härlig dag. och denna dagen ännu mer meningslös än igår för då fick jag iallafall köpt en ny almenacka. jag vaknade runt två, låg kvar i sängen i säkert en timme. sen så blev det tråkigt, så jag gick upp, gjorde frukost, drack mitt kaffe. sen har jag suttit här, i min säng, i det trygga skenet från datorn. lyssnar på björko, dricker mer kaffe. helt underbart ju! 

jag har precis diskat fem vattenglas som stod nedanför min sängkant också. sjukt ambitiöst. fint och så. annat som finns där är en neccesär, smink som inte ligger i neccesären, en tallrik med äppelskrutt på, vattenflaska, nässpraylåda, en lampa, en gammal almenacka, mynt (vinst!), tom parfymflaska, nässpray, handcreme, papper, en bok och tusen sladdar. mobilen också.
jag önskar att jag hade den där egenskapen att kunna ta tag i saker och ting. MEN JAG KAN INTE DET.

jag har kanelbullar i frysen och ikväll ska jag dricka kaffe med brudar!

min sambo sitter ute i vardagsrummet och skrattar åt southpark. får mig att tänka på två grabbar i en stuga i somras där jag ofta var och hälsade på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0