little bunny foo foo,



idag har jag:  drömt om sushi, ätit brysselkål till lunch, åkt tåg, åkt buss, handlat sushigrejer, gjort sushi, ätit sushi, blivit mätt på sushi, fått kläder tvättat, åkt buss, åkt tåg och kommit hem. och nu sitter jag här, i det trygga skenet från datorn.youtubar och laddar ner sjukt mycket grym musik. har nyss tittat klart på juno. faaantastisk liten film måste jag säga. musiken är ju magnificent. 

och jag peppar på imorgon! först ska jag sova länge, och jag och emma ska förhoppningsvis påbörja vårat twin peaks-maraton och jag har en påse kanelbullar i frysen till det. det blir nog alltså mycket bullar, kaffe och twin peaks imorgon alltså. hur bra låter inte det då


igår hade jag en såndär väldigt konstig, jävligt trevlig, rolig och otippad kväll och natt igen tillsammans med två grymme brudar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0