fire walk with me



åh. denna dag! äntligen kommen. (med början den 27e alltså)  vaknade runt 13.30, duschade, strax efter det kom emma med bröd och kaffe och hela första säsongen av twin peaks! twin peaks säsong ett-maraton har det varit idag alltså. med a lot of coffee.
efter det långa pilotavsnittet och avsnitt ett så tog vi en promenad ner till andra lång för att dela på en fajita pita och ta en varsin bärz på kellys. 
pratade om allt och inget. det var gött. sen tillbaks hem hit och fortsatte med resten av säsongen. så nu har vi malt igenom ca sju timmar Twin Peaks och det är ju så jävla grymt! jag vill fortsätta se mer nu men säsong två-maraton börjar antagligen och förhoppningsvis på söndag, och om det hinns med filmen efter det. woah kan inte vänta typ. så sjukt grym serie verkligen. ah. speechless. man blir helt inne i det. och första säsongen slutar så jävla sjukt så jag vill bara börja se andra säsongen nu med en gång. haha


sjuka grejen också. när vi var påväg ner till andralång kom helt plötsligt fyra småkillar, runt 12-13 kanske (såg inte så noga för det var halvmörkt och vi var en bit ifrån, men dom var inte stora iallafall) springandes,strax efter killarna  kom det en man/gubbe i 50-årsåldern springandes  gapandes och arg som fan efter ungarna och det var ganska uppenbart att pojkarna hade stulit något från honom. fyfan. jag blev så arg. hade vi varit tjugo sekunder snabbare hade vi hunnit komma ner från backen och på vägen och jag hade fan sparkat snorungarna på benen. hoppas någon annan gjorde det och att dom får så jävla mycket skäll av både gubben och föräldrar. och att gubben fick tillbaks sina stulna grejer vad det nu än var.

iallafall. grym dag och jag har ätit för måga senapsmackor...

Kommentarer
Postat av: empo

tack för igår my love.

2009-01-28 @ 20:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0