bring me sweet dreams tonight and help me be good tomorrow,



jahaaaa fan. här sitter jag och äter nudlar och lyssnar på shins. har städat i ungefär en timme från gårdagens matlagning och nyårsmiddag. och jag är trött. vaknade upp igår med världens sämsta hälsa med feber, förkylning och hosta. gott nytt år på mig typ. mådde piss hela dagen men tog med ändå ut till good ol' björkhult där finaste av vänner befann sig för att fira in det nya året. det var on/off knapp på mig. antingen crazeeeey on the floor eller död i soffan. rätt bra. sen skulle jag åka hem. ville bara hem till min säng eftersom jag höll på att hosta sönder mig. sista bussen, som fan inte kom. och där stod vi. kallt som fan och det var ju great när man är sjuk. fick återvända till björkiz där det sedan runt halv fyra kom ett fint gäng som hade efterfiezta. jag och emz var dock trötta och dom flesta ur kvällens tidigare partygäng hade somnat en efter en. så jag och emz gick och lade oss ute i en av småstugorna, pratade om bebisar och hur sjukt allt är egenligen. sen kom brunstjärt och slif och där låg vi. sjuuuuuukt jävla trångt. har nog aldrig sovit så trångt i mitt liv vadjag vill minnas, men vi låg och sjöng och spexade fram tills morgontimmarna tills alla hade somnat. jag vaknade av dödens värme och hostade sönder. vid tolv förut begav vi oss hemåt. jag är glad för att jag tog det rätt lugnt igår ändå, och även om det inte blev många timmars sömn så mår jag faktiskt bättre idag. skönt. förutom hostan som är helt jävla crazy in lööv. jag ska nog ta igen mig lite inatt.

tvåtusenåtta är slut nu. påriktigt. det är liksom redan tvåtusennio och jag undar lite hur 08 kunde gå så himla fort förbi, helt sjukt egentligen. men vilket år va, kanske bästa hittils. pga många saker men vissa grejer har ju satt sig i hjärteroten lite extra. typ nya och onya människor man träffat/umgåts med. platser, upptåg, spexerier, intryck osv. jag skulle aldrig kunna sätta mig och sammanfatta året för det hände så himla mycket både roliga, tråkiga, bra och dåliga grejer. men mest kommer jag ihåg de bra. jag kan inte ens lappa ihop allt som hände i mitt lille huve. och det känns samtidigt som att varför ska jag göra det. gud jag kan verkligen inte skriva... jag har sovit för få timmar för det. 
iallfall 2008 var bra. orka dela upp allt... det året kommer fortsätta tills jag dör bara att det blir lite nya siffror och sådär. men jag har ändå bestämt mig för att jag ska ta tag i mitt liv och mig själv lite. och jag har väl ungefär dom finaste vännerna man kan ha som igår hjälpte mig en bra bit på vägen iallafall. det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0