ALLTSÅ HERREGUD


alltså jag har en HEEEEEEELT hysterisk granne! 
olyckligtvis så är min grannes kök (i guess) precis intill min sovvägg. alltså helt sjukt. nu vet jag inte om det är grannen som är hysterisk, eller om det är grannen som har en hysterisk vänninna som hälsar på alldeles för ofta osv. 
men först och främst, så hör jag jätteydligt hur det klirrar osv när dom håller på (hej jättetunna väggar osv), sen hör jag tydligt när den hysteriska kvinnan pratar, och det värsta. när den här hysteriska kvinnan skrattar då vilket jag antar att det är det hon gör. HELT JÄVLA SJUKT! det låter som små korta falsett-skrik. VEM FAN SKRATTAR SÅ?????? KAN man skratta så?? alltså det går inte ens att beskriva. jag blir helt galen och vill typ gå och knacka på och fråga vadfan det är för fel på kvinnan. och min sista fråga: vemfan orkar umgås med en sån där?

jag var tvungen att avreagera mig en bit bara.

Kommentarer
Postat av: jens

hahaahahaha

2009-01-15 @ 01:46:36
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0