we are nowhere and it's now,




tillochmed när man inte förväntar sig mer än vänskap så lyckas man bli sviken på ett av de värsta sätt. man trodde det var ganska självklart men ändå kan tydligen ingen av det motsatta könet låta bli att jämt missta allting.
det man trodde betydde någonting, det man själv värderade, betyder tydligen ingenting. känns jävligt patetiskt gjort av mig men antagligen så borde jag vinna förstapris i att låta mig luras.  men just nu känns det som om jag faktiskt lärt mig. trodde aldrig det skulle ske, men man kan väl säga att detta var droppen. vet inte om jag ska vara tacksam kanske.
och jag tröstar mig lite med är att det faktiskt inte är jag som gjort bort mig den här gången.
stor förlust dock.


min dator håller på att gå över till den andra sidan. gör lite ont i hjärtat och runt fyratiden imorse  hade jag och paajanen efterfest med yeah yeah yeahs. 


dats good enåf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0