talking, talking,


här sitter jag, försöker fluffa upp mitt hår, lyssnar på suburban lawns, som vanligt nu för tiden, och väntar på att emma jävel ska komma. om typ en timme. hon hade tråkigt, och jag också, ikväll ska vi dricka öl. hur nu det ska gå..

igår var malin hos mig nästan hela dagen. vi satt ute på min faaaantastiska balkong, i solen, vindstilla var det också. faaaantastiskt. sen var vi ute på promenad, gick hem och lagade mat, gick ner till kellys och tog en öl, malin ett glas vin. sen skiljdes vi åt. idag jobbar malin. jag hamnade här hemma igen där det var förferre. sen hamnade jag där jag inte skulle hamna. damn. men det var verkligen sista gången nu. på länge. tabbade mig fem ggr på en kväll. sjukt.
very olikt mig.
1. spiller öl över mig och sofia på vagnen (jag skulle göra ipren-dansen. den där indiska ni vet)
2.. kommer till svan, ska beställa i baren. körde ut min arm lite för mycket åt höger så jag välte ut en killes loka och glas vatten. han blev lite sur tror jag. jag ursäktade mig very much. han tyckte jag skulle köpa en ny loka till honom, jag sa "sorrey jag har verkligen inga pengar till det. du får kalla mig vad du vill men tyvärr" så gick jag. han får skylla sig själv om han sitter och dricker vatten och loka.
3. smäller upp toadörren i ansiktet på en kille. dumt ställe att gå på dock så han får också skylla sig själv.
fyra. välter ner ett litet  ljus och ljuslykta i golvet.. dock såg ingen förutom jag och en till.
fem. glömmer av annas vinglas som jag skulle passa och lämnar det. men när hon kom tillbaks så stod det fortfarande kvar där vi stod innan. det var ju bra.

nu ska jag göra min favvolunch; makaroner, en burgare och sjukt mycket ketchup och senap. 
och ikväll kommer stjärt-emma!!

min outfit rules nu föresten. ljusrosa glansiga shorts, och en grön-vit-randig långärmad tröja. fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0