the get go,


ehe. idag har jag ätit ben&jerrys-glass. det var gott.

när jag vaknade imorse vaknade jag upp från världens djupaste sömn, jag drömde som bara den. 
och idag gick jag faktiskt upp runt tolv tror jag. tog en dusch och sen gick jag och sofia ner till affärn där jag köpte havregryn och bananer. havregryn för att jag ska äta havregrynsgröt till frukost resten av månaden, fattigmansfrukost och görnyttigt ju. bananer för att det är den enda frukten jag köpt sen jag flyttade hit. haha. gött.  sen åkte jag och sofia till ombyggda kontiki och skulle ta en öl med sofias vän typ. sofias väns vän hade klubben. och sjuka kontiki, ölen kostade jävla fyrtiosex sjuka spänn. men jag trodde när jag köpte den att den kostade tjugonio för det hade jag hört och så jag gav glatt fram mitt kort men big fail liksom. FYRTIOSEX SPÄNN. för en jävla öl. sjukt ju.  och det gjorde ont. det sved. och vi såg bandet som var ganska dåligt. 
och sen tog vi oss hem med omväg om affärn igen där vi köpte en ben&jerrys. bohemian raspberry. det var en ko på förpackningen som sa "galileo! galileo!" helfestligt tyckte jag. 
och nu sitter jag här. 




imorgon ska jag som sagt börja min nya havregrynsgröts-frukost-vana. det ska bli gött. jag ska äta det med russin och sojamjölken. nån gång ska jag fråga sofia om jag får låna lite av hennes goda sylt. mm. 
och sen ska jag göra ett fattigmanshopkok av en massa tomatkoss, vatten, kikärtor  majs och bajs  som ska bli en gryta som jag ska leva på resten av månaden. 
idag såg vi bajs utsmetat på en hållplats-bänk. det finns så sjuka människor.. nån som inte vill att folk sitter typ.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
jag är ok. eh. gunatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0