room on fire,




alltså HAHA herreguud jag vet inte men jag tror att pink är typ en utav världens töntigaste artister ever. typ ba eeeehhh azzzooo jag är skitcoool baahh aspunk (eh ne)  asspexig ba och jag driver med alla andra och mig själv ba och därför är jag ascoooool så himla självtständig och ballllllll tar ingen skit baaaaaaah MEN EEHH NÄ  hon är ju så jävla töntig bara!!! jag blir typ arg. ska man vara cool så är man cool liksom inte nån jävla image som hon klätt ner sig i. ah. aja.  

annars har jag sorterat all min musik i itunes nu så det ska vara lite mer ordning och sådär i ipoden. lyssnar på liars nu för dom är jävligt bra. datorn är skitvarm och skärmen håller på att knäckas av *panik*. what to doooo.
nej nu ska jag sova för jag ska ut på stan vid lunch imorgon och hand over hyran osv och klockan är nu 04.32, drömmer om sparris och brysselkål. hej



Kommentarer
Postat av: emiz

hahaha din jävla jävel. i samma stund som du skrev detta klädde jag på mig till jobbet. ha ha ha. fifan livet är orättvist.

2009-02-02 @ 12:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0