people are strange when youre a stranger,



idag vaknade jag upp med vetskapen om att jag inom iallafall ett halvår har en andrahands-tvåa vid chapmans torg. förmodligen tidigare. kan vara tre månader, fyra eller fem. inte riktigt bestämt. men det är väl iallafall en 99% säkert att jag kommer hyra den. det är en sån stor lättnad, att veta att jag kommer att bo i stan i sommar.  att ha någonting. och det bästa är att det antagligen är under lång tids period. och det är bara typ tre hållplatser från där jag bor just nu. jag trivs ju här, som fisken i havet ungefär.  härifrån flyttar jag den sista februari nu. närmare än man tror. inte långt borta. herregud vad jag kommer sakna den här lägenheten. sen blir det bo hos mamma och pappa och försöka jobba ihop pengar. det är ju gött att vara motiverad till att jobba nu när man har nånting att se fram emot. och det är jag tror jag.


jag har ätit asmycket sparris idag igen. olivoljestekta sparris med lite salt. m-m-mm. jag funderar på att göra mer snart. SÅÅÅÅ gott! jag har vart ute och gått den där rundan igen nu också i typ en timme. gött gött gött!

hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0