pass the hatchet, i think im goodkind,


jag har egentligen inte så mycket att skriva. och jag har inte så mycket att göra heller. därför skriver jag.
kände att jag hade en snygg rubrik att bjuda på, och ville inte hålla på den. lyssnar på yo la tengo. därav rubriken. grymt är det. igår var jag och sofia en sväng på stadsbibilioteket. vi lånade trainspotting, som vi kollade på på kvällen. jag åt en apelsin.

jag väntar på den andra emma i mitt liv.. hon blir bara senare och senare. men det är gött. jag tror jag ska tvinga med henne ut på en promenad. hehe. den där rundan. och sen hade det vart så jävla gött att gå och käka sushi, eller pizza. lyxa till det lite nu när hon är ledig från skolan, och är i göteborg och inte skåneland. men jag har elva kronor så det skiter ju sig. jag har faktiskt ätit fyra sojakorvar idag, med mycket ketchup och senap. det ska det va mycket av det goda.

KLIAR I ANSIKTET!!!!! jag har friserat luggen så jag har en massa sånna där småfjös i ansiktet som inte syns men kliar och sticks. 

imorgon ska jag träffa malin, på torsdag rebbo, och på fredag ska vi ha liten utflyttningsfiezta. blir en bra vecka trorja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0