noah's ark,



tappar hoppet och tron om mänskligheten påriktigt ritkigt nu snart brister det, av tuuuuusen anledningar ibland undrar jag varför jag har blivit vald att få upptäcka och reagera så starkt på alla dessa bisarra hemskheter gjorda och med denna varelse kallad jordens härskare???? frågetecken. det är precis så. människan sätter sig över allt och alla, utnyttjar allt som kommer i vår väg. vi ser oss som något slags helgon. människan kan bara beskrivas med ett ord, en synonym för människan borde vara egoisten. men det kom jag på för längesen. att människan blundar för att hon inte vill se, och öppnar ögonen för allt hon inte borde se. en ond cirkel. 
EGOISTEN.
när man tappat hoppet om mänskligheten så är det skönt att man fortfarande tror på individen.
synd att inte alla människor kan vara sin egen individ, utan helt enkelt på något sätt kategoriserar sig som människa.
människan är en norm. alla ska vara likadana, alla så inskränkta i gamla tradiotioner. OKUNSKAP.



kaffet är min vän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0