im a janitor, oh my genitals



jag kan bli så grymt irriterad när folk inte svarar på sms. och nu pratar vi liksom om när man HAR en sms-konversation, men den i andre änden ändå helt plötsligt inte kan svara länge. och det är liksom "jag-måste-veta-nu-om-jag-ska-kunna-vara-där-då"-situation.  och nej jag orkar inte ringa. det kostar pengar för mig och jag har inte lust heller. i detta fall går min enda planering för dagen i stöpet. trött på individer också ibland.

så jag ska koka makaroner, steka en burgare och fortsätta lyssna på suburban lawns itället.
det är bäst att vara irriterad för sig själv.



Kommentarer
Postat av: emiiizizizi

PUSSSSSS jag ska nog också försöka bli lite bättre på att svara på sms tror jag.

2009-02-11 @ 18:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0