i guess everything's irrelative,



nu har jag varit ute och gått i cirkus en timme. det var gött. jag känner mig alldeles skön inuti. HAHA. nej men jag promenerade verkligen bort irritationen som låg och pyrde. och allt annat också. det är skönt att lufta hjärnan lite. för sig själv.
jag följde spårvagnsspåren. fjällgatan-mariaplan-chapmans torg och hem till fjällgatan igen. den rundan vare. det var en skön promenad med strokes i öronen hela tiden. gick vägen om hemköp och köpte en tomat (som jag är skyldig anna) billigt nyttigt bröd och snabbnudlar. yeey jag kan äta svampsnabbnudlar igen!

imorgon blire kaffe med malinziskasi och sen äntligen och förhoppningsvis fortsatt twin-peaks maraton med emz- (ska inte hoppas för mycket dock höhöhöhöh)

knarkar läkerol och sugen på ölkväll på andralång med gött häng.





Kommentarer
Postat av: log lady

du, jag håller faktiskt på att bränna över andra säsongen på dvd nu så du kan nog hoppas lite och kanske till och med vara beredd på'et. YEAHHHHHH

2009-02-11 @ 22:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0