hidden place,




trött, svullen och hungrig. great kombo..

stänger mig ute med björko i ipoden och emz på msn ikväll och peppar på ett avsnitt californication om ca fyrtiofem minuter. bättre kombo.
björk är alltid.

förr räckte det med en tallrik quornbullar, makaroner och ketchup. jag saknar det där... jättemycket.
för.långt.borta..för.länge.


idag kräks jag på människan också. människan är ett monster och jag har egentligen tappat hoppet totalt om denna skrämmande varelse. tur att varje människa är en individ och att det finns fina sådana.
alla är olika men ändå lika men ändå olika men ändå lika men ändå olika.



Kommentarer
Postat av: Malinziskasi

ah... lille skitstugan!

2009-02-02 @ 22:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0