gidget goes to hell,


yeey jag har spotify! haha. fast det första och enda bandet, suburban lawns, som jag sökte efter och ba yes yes yes äntligen, finns såklart inte.
finns inte någonstans, förutom youtube. där kan man ju inte sitta och lyssna hela tiden. funderar på att gå till nåt bibliotek och leta rätt på nån skiva. dom är grryyymma. have to find it!

sov dåligt inatt, gick ändå upp hyfsat tidigt. jag och sofia gick och satte oss på muren vid masthuggskyrkan, jag med kameran och hon med skissblock. sen gick vi hem och lagade mat. vid halv fyra promenerade jag ner till järnis och tog en kaffe med robin. man går väldigt mycket när man inte har nåt busskort. haha. naiz. 
nu peppar jag fredag!



Kommentarer
Postat av: Maliiiiin

Tänkte fråga vad som händer på fredag, men så kom jag på att jag har lovat kroppen att vara hemma och chillaläget. Fast jag kan ju fråga ändå! Vad händer på fredag?

2009-02-10 @ 22:32:57
Postat av: emma

fredagspepp!

2009-02-11 @ 04:31:35
URL: http://trohoppochenflaskakir.blogg.se/
Postat av: empmmm

åhhhhhhh om du får ge bort en inbjudan till spotify sedan tycker jag att jag borde få den. HIHI

2009-02-11 @ 22:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0